Dodane

Uprzejmie informujemy, że rozpoczynamy procedurę zapisów na kursy z umiejętności miękkich dla studentów kierunku zamawianego TCh (III rok) w ramach projektu „Chemik Technolog ? Inżynier z Przyszłością? . Realizacja tych kursów jest zaplanowana w ciągu najbliższych tygodni. Zajęcia odbędą się w grupach 10 osobowych, czas trwania każdego kursu 30 h lekcyjnych (po 45 min).

Każdy z kursów jest zaplanowany w dwóch różnych terminach, wg poniższego zestawienia.
Każdemu kursowi w danym terminie jest przypisany kod, który należy użyć podczas zapisu na kurs, wg zasad podanych poniżej..
Numery sal i dokładne godziny trwania kursów zostaną podane w ciągu kilku dni.
Zajęcia są wstępnie przewidziane w godz. 8.00 ? 18.00 (z uwzględnieniem przerw).

lp Kod kursu Temat kursu termin sale uwagi
1 KUMA1 Wystąpienia publiczne i świadoma komunikacja 17.10.-19.10.2014
2 KUMB1 Asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów 24.10.-26.10.2014
3 KUMC1 Zarządzanie czasem, emocjami, ryzykiem oraz podejmowanie decyzji 07.11.-09.11.2014
4 KUMA2 Wystąpienia publiczne i świadoma komunikacja 14.11.-16.11.2014
5 KUMB2 Asertywność i umiejętność rozwiązywania problemów 21.11.-23.11.2014
6 KUMC2 Zarządzanie czasem, emocjami, ryzykiem oraz podejmowanie decyzji 28.11.-30.11.2014

Zasady zapisów na kursy umiejętności miękkich
1. Informację o dacie i godzinie rozpoczęcia zapisów otrzymują wszyscy studenci kierunku zamawianego TCh drogą e-mailową nie później niż z 24 h wyprzedzeniem. Informacja ta jest także ogłaszana na stronie Kierunku Zamawianego: http://ceramika.agh.edu.pl/kierzamtch/. W interesie studenta jest posiadanie adresu e-mail, aktualnego w systemie Dziekanat.
2. Studenci poprzez formularz kontaktowy na stronie Kierunku Zamawianego zgłaszają swoją chęć uczestnictwa w danym kursie, wg zasad:
a. w temacie wiadomości należy podać KOD KURSU (patrz tabela powyżej, np. KUMA1),
b. w treści wiadomości należy podać swój numer albumu,
c. w odpowiednich rubrykach należy podać imię i nazwisko studenta oraz aktualny adres e-mailowy,
d. możliwe są zapisy na więcej niż jeden kurs, wtedy na każdy z kursów student wysyła osobne zgłoszenie,
e. nie jest możliwe zapisanie się dwukrotnie na ten sam temat kursu, który odbywa się w różnych terminach,
f. przyjmowanie ważnych zgłoszeń na kursy rozpoczyna się dokładnie w dniu 10.10.2014 r, godz. 09.00.00. Za obowiązujący jest brany czas serwera AGH.
3. O przyjęciu na dany kurs decyduje kolejność zgłoszeń. W pierwszej kolejności na listę danego kursu zapisywani są studenci jeszcze nie zapisani na inny kurs. W praktyce oznacza to, że zgłoszenia należy wysyłać w kolejności, w jakiej jesteśmy zainteresowani kolejnymi kursami.
4. Zgłoszenia nie spełniające podanych powyżej warunków nie będą brane pod uwagę przy ustalaniu listy rankingowej i będą AUTOMATYCZNIE odrzucane, bez powiadomienia zwrotnego (np. wysłane za wcześnie, bez podanego numeru albumu, z więcej niż jedną zgłoszoną osobą w danym mailu).
5. Lista rankingowa będzie ogłaszana bezzwłocznie po jej ustaleniu, wraz z dodatkową listą rezerwową. Przeniesienie z listy rezerwowej na listę rankingową będzie możliwe po zgłoszeniu rezygnacji przez innego uczestnika z listy rankingowej i zwolnieniu miejsca na danym kursie.
6. W przypadku decyzji o rezygnacji z uczestnictwa w kursie przez osobę, która dokonała wcześniej zgłoszenia i znalazła się na liście rankingowej lub liście rezerwowej konieczne jest zgłoszenie tej decyzji do zarządzających projektem. Zgłoszenie rezygnacji musi być dokonane poprzez formularz kontaktowy strony internetowej kierunku zamawianego nie później niż 24 h przed rozpoczęciem pierwszych zajęć kursu. W takim wypadku konieczne jest także podanie nr telefonu komórkowego do ew. potwierdzenia tej decyzji.
7. W przypadku nie ukończenia danego kursu Student będzie zapisywany na następne działania przewidziane w ramach projektu w ostatniej kolejności, w miarę wolnych miejsc.
8. Wszelkie kwestie sporne rozstrzyga Dziekan Wydziału IMiC i jego decyzja w tych kwestiach jest ostateczna.